Turning Tourso/Nöjesguiden

Blev inbjuden till årets fest idag.. Nöjesguiden som har sin fest en gång om året för all nöjesfolk som resturang,musik mm..
Det är på slagthuset som då är malmös största klubb (där jag sj jobbat som bartender)
3000 gäster var inbjudna..
Det börja på förfesten på Turning Tourso, deras resturang… ett par hundra var bjudna dig och det var sjukt fint där och väldigt bra folk, och det var väldigt kul, jag, mackan ocj eg kom dit vid 21:00 och det var fullt med folk=) mina kära kusiner anna och isabelle jobba där också, så det var väldigt kul att träffa dom. sen när det väl blev dax och ta en drink så ställde jag mig i baren och fick fan vänta minst 40 min på en drinkjävel! bartendern måste fan lära sig att titta upp på gästerna..
Jag och en annan kille bestämde oss nästan för att hoppa över disken och göra våra egna drinkar ..
23:00 så bestämde vi oss och ta oss till slagthuset.. det var cp lång på typ 200 pers men som tur va så alla som var på Tajp förfesten fick komma in via vipkön så vi va inne på 5 min..
jag skojar inte att stället va full redan 23:00 man kunde inte andas och vi blev av med eg hela tiden, han sprang fram o tillbaka för han inte klarar av att pissa i pissoar när han är full!
kl 01:30 bestämde mackan och jag för att dra hem, eg skulle fortsätta toffla där inne så vi ställde oss vid jackorna, tog fan 30 min för att få ut jackan och det var tack vare christina för hon typ tackla sig in i kön.. vi körde hem christina och hennes vän sen körde mackan hem mig.

och vad gör jag direkt när jag kommer hem??? jo… det ska jag tala om.. jag sätter mig vid denna jävla datorn!!!

cattji va online så jag terroriserar henne lite och tvingar henne stanna uppe för att hon ska läsa denna dryga blogg=)
sov så gott! haaaaaj

~ by Chris on January 6, 2007.

One Response to “Turning Tourso/Nöjesguiden”

  1. Måste du avslöja mig i alla dina bloggar?

    Som att jag bara sitter här.. *Lala* Gonattkrampuss på Chrillelille!

Leave a Reply

 
