Tröttis!!

idag gick jag upp 07:00 skulle ringa till supporten både till mitt internet och för digitalboxen.. så klart fick jag vänta till 09:00 resp 10:00 .. när jag stod i kö för internetsupporten så prova jag skita o routern och precis när kärringen svarar så funka skiten!! GAAAHH!! sen kl 10:00 så ringde jag supporten för digitalboxen, stod i kö i 72 min exakt, höll på att strypa någon som i detta fallet min tomma festisflaska blev offret till..
då säger supporten, det måste va fel på kortet jag kopplar dig vidare *DÖÖÖ!!!!*
väntar ytterligare 15 min i kö sen bryts skiten!!!! börja nästan gråta.. ringer tillbaka till supporten så va det dubbelså lång kö så jag fick feta spel och körde ditt istället!! sluta med att jag fick en ny box och nu ska jag fira det med film marathon inkl massa porr ALLL NIIIGHT LOOONG *sjunger* *skämtar* ‘hoooost*
Fick ett mindre jobb idag, en fotograf vill ha mig till att fixa hans bilder till en mc tidning..bomber magazine trycks 10.000 exemplar varje månad, så det ska bli kul.. de ville även om jag sj ville fotografera använda mina bilder så vi får se hur det blir.. wish me luck!!!

~ by Chris on January 8, 2007.

2 Responses to “Tröttis!!”

  1. Wow…shysst extrajobb…lycka till grabbs!

  2. Pluttis.. denna väntan.

    Sett efter lokal?

Leave a Reply

 
