Ny Vecka!

Gick upp ida kl 10:00 skulle igentligen städa men det sket jag i, idag ska jag ta tag i min kost, jag äter så sjukt dåligt och då menar jag att jag inte äter regelbundet, så jag gjorde 6 rostade mackor med skagenröra och 2 kokta ägg och ett glas juice..

kl 12:00 tog jag mig till gymet och tränade ben,biceps och lite axlar. träna intensivt en timme ungefär en kvart på bandet sen körde jag hem..

Ringde Mazone för vi skulle planera lite ang lokalen, hur vi ska bygga iden osv..
vi kom fram till en hel del bra saker och bestämde oss att vi slår ihop oss med ett annat namn, för vi kan ju inte både ha Cris Design och Mazone på jobben..
vi kommer behålla våra sidor men vi kommer jobba i ett gemensamt, kom upp med ett par förslag men det kommer senare..

Nu är kl 18:00 och jag väntar på min allra bästa vän Lucas www.advancepatrol.se vi har inte träffats sen min födelsedag så det ska bli kul och snacka lite skit med honom=)

kl är 00:20 Lucas gick för en stund sen, vi kolla på the guardian, den va riktigt bra faktiskt, innan han kom så laga jag oxpytt, gjorde ett helt berg sen när jag skulle ta tallriken så slant den så all mat for ner på golvet, stod där med tallriken i handen och tänkte ” det är bara att gå ner på knä bitach!!!”
sen fick jag laga ny mat haha=)
plåta lucas innan han gick hem, inga seriösa bilder, mest på skoj, ska sitta lite med dom nu innan ajg lägger mig..

~ by Chris on January 15, 2007.

Leave a Reply

 
