Tvättdag…

Idag var jag flitig och gick upp 07:00 och börja tvätta! Blev klar 12:00.
5 jävla maskiner blev det.. Körde och hämta mat till ödlorna sen va det hem igen. nu ska jag vika mina kläder och tvätta och dammsuga golven.. visst är jag duktig?
har inte vikt klart mina kläder, för jag palla inte.. istället gjorde jag 100 knäböjningar sen blev det KRAAAAMP!!! men jag överlevde.. gjorde varma mackor.. 8 stycken med tomat,grillkryddalök oc ost.. blev mätt som fan.. när jag va nere och handla bröd så fråka killen mig om jg ville va med i deras fotbollslag inför nån turnering.. sa nej för då vinner dom bara *s*

Nu är kl 01:22 och jag ska snart lägga mig och läsa Alkemisten
som jag fått av lucas i födelsedagspresent, skitmånga har tjatat att jag ska läsa den..
har nästan läst klart David peltzers böcker om hans liv, rekommenderar dem verkligen.. skitbra böcker

~ by Chris on January 17, 2007.

One Response to “Tvättdag…”

  1. Åhhh, jag har alla tre böckerna hemma och har läst dom. Det är fan det bästa jag läst. MEN, en varning skulle du nästan skrivit om, för det är inte vilka böcker som helst..Jag mådde jätte dåligt av första boken…spydde en gång t om. =/ Men samtidigt är dom en slags terapi att läsa…5 av 5 möjliga ger jag dessa.

Leave a Reply

 
