Sandpapper

Idag gick jag upp 12:00. Hade bestämt med mackan att tvätta bilarna, har inte handtvättat min bil på 2 år.. helt sjukt, jag handtvätta den minst en gång i veckan de första 4 åren..
Ialalf, jag tvätta den och min lack va som saNDpapper, helt sjukt, måste lämna in den på polering..

efter det bjöd jag mackan på pastasallad med gyroskött som jag brukar köpa på maraton.. riktigt god..

sen såg vi på en dokumentär med Al Gore ang klimatet osv, riktigt intressant.. Nu softar jag bara i soffan och ska försöka lägga mig tidigt.

Har klippning 10:30 och sen jobb hos farsan sen blir det möta med music Entertaintment kl 18.. wish me luck!!

~ by Chris on January 28, 2007.

Leave a Reply

 
