Helgen

Fredan va väldigt lugn , städa lägenheten och bara slappa i soffan..

Lördagen gick jag upp 10:00 satte mig en stund via datorn och snacka lite med Isa.. sa att jag skulle till systemet och det skulle hon med så vi bestämde att träffas hos henne så skulle vi gå till systemet på kronprinsen..

mötte henne kl 12:00 så när vi kom in på systemet så hade dom såååklart inte den kroatiska ölen jag va ute efter, men tanten hjälpte oss och sa att det fanns på hansakompaniet så Isa föreslog att vi kunde gå dit, det var ju fint väder, så det gjorde vi..
Ölen fanns där köpte 10 stycken halvliters P A R T Y!!!!!

Isas polare Annica ringde och fråga om dom skulle fika, jag sa att det var lugnt så vi mötte henne vid kyrkan, gick runt lite i affärer först och fan va ni tjejer babblar! man verkligen lär sig hahaha.. ;ötte sedan efter en till vän till Tjejerna och hon hette Lina, mycket ball tjej, hon har nyligen flyttat till sthlm och var på besök.. Slutligen kom Annicas pojkvän och sen begav vi oss till Lilla Torg och fika..

På vägen träffa jag Carros syster (carro jobba jag med i puerto rico) hon har brjar plugga till mäklare så det var ju kul att räffa henne, hon är ananrs från uppsala..

Vi fika på gökboet, jag och isa åt de andra drack bara nåt sen gick jag och isa hem igen.. när jag kom hem så städa jag lite till sen vänta jag in gästerna..

Festen…

Stack och hämta Mackan snabbt , sen kom Robban,cissi,micke och emma och sen börja det skålas.. jag lekte papparazzi hela kvällen och det blev 207 bilder ASG!
innan vi stack till stan så kom cissis kompis, minns inte vad hon hette men sen fick vi tag i en bil och drog till Skeppsbron.

Stället var fullt så vi tog oss till etage, stället sög som vanligt hahaa..

Söndag…

ZzzzZZzzzzZZzzzzz

~ by Chris on February 5, 2007.

Leave a Reply

 
