Helgen

Minns inte vad jag gjort.. i fredags så gjorde jag klart Idas Session.. bilderna kommer nedan..
softa med mackan på kvällen..

i Lördags minns ajg inte vad jag gjorde, tror det va filmkväll med karro såg en film om tenishous D.
Tidigt på söndagen så var det födelsedagskalas va där nästan hela dagen.. kvällen blev ännumer intressant men det tar jag inte här…

Måndag: Massa småärenden, stack till min gymnasieskola ville ha mitt slutbetyg.. ska hämta det imorgon.. sjuk känsla att gå in där efter 8 år haha=)

Tisdag.. tränat.. skönt, börjar få tillbaka motivationen igen.. Nu ska jag retouchera de 3 bilder på Alexandra, gjorde dock en igår, blev inte helt nöjd men kan visa den med..

~ by Chris on February 13, 2007.

One Response to “Helgen”

  1. vilka härligt mystiska o fräcka bilder 🙂ha en lovly day!

Leave a Reply

 
