The Pursuit of Happyness

Idag har jag gjort massor.. varit och hälsat på min gymnasieskola för jag ville ha en kopia av mitt slutbetyg som jag glömt, känndes sjukt att vara där, gått 8 år sen jag lämna slolam *ryser*

Körde till banken för att hämta en ny internetdosa så jag kan betala mina räkningar, det kommer bli en dyr månad.. har 16 räkningar att betala denna månaden hahaha=)

13.00 hälsa jag på min kära mor, hon hade köpt fina lakan till mig och så laga hon god mat! is usre miss my mothers food=)..

kom hem sen ringde mackan och sen lucas, båda hälsa på. vi skulle se film.. precis när dom kom så häöll jag på att laga mat, lagade vårullar men iom jag glömde bort dem så kallar vi don KOLrullar..

vi såg will smiths nya film The Pursuit of Happyness.. sjukt bra film, mycket fängslande, den berörde mig..

nu har jag nyss gjort en bild till Malin.. den gick fort. här är den… seeya tomorrow..

~ by Chris on February 20, 2007.

Leave a Reply

 
