Lekte Polis

igår så var jag väldigt duktig, körde ut till bulltofta med wojjan och Greger och sprang 7 km!! jg klara fan hela rundan utan att stanna, tom Wojjan som är Atleten själv orka inte hela, så jag är nöjd haha
tog det lugnt resten av dagen , laga mat och sog Hot Fuzz eller va den nu hette, den va inte så bra..

Idag retouchera jag ett par bilder och kl 15.30 körde jag hem till Lucas familj och grilla! jag åt tils jag nästa sprack… Lucas följde med mig hem för vi skulle se Champions Leage matchen Loverpool – Chelsea..

när vi kom till min gata såg vi ett gäng ghettokillar springa från livsbutiken under mig.. de hade massa frukt i händerna.. killen som jobba där sprang ut och då fatta jag att de hade stulit.. så jag dumpa bilen mitt på gatan och sprang in och hämta killen i butiken och sa att vi tar dem.. vi springer fort som fan mot parken bakom huset och känner all mat jag nyss ätit, plus träningsvärken från de 7 km jag sprungit dagen innan.. vi fick syn på killarna och börja springa efter dem… vi fick bara tag i den ena jäveln och tog honom till livsmedelbutiken och låste in han i butiken hahaha sen lekte jag pappa åt jävelen och berätta hur han skämmer ut sitt folk jadajadajda.. och att vi inte släpper honom förän hans polare kommer tillbaka.. så han ringde dem.. Och oooooj vilka äkta polare han hade.. de backa inte ens upp sin polare somva just den som inte tog nåt..
så han fick sitta kvar i butiken i två timmar tills killen som jobbar i butikens pappa kom.. blev lite mer predikande sen släppte vi killen.. efter 20 min så kom han tillbaka och tömde sin plånbok (83 kr) och så sa han.. hade jag haft mer hade ni fått det… det va med stil tycker jag…

aja thats my story för idag.. seeeeyaaa

~ by Chris on May 1, 2007.

Leave a Reply

 
