ERASE!!!

Igår:

Kunde inte sova.. F*cking shit.. Försov nästan mig så jag fick köra som en idiot till jobb, men hann i tid.. Men jobbet gick jättefort, ovanligt fort.. Skulle träffa Lucas på kvällen han skulle komma förbi, behöve prata med nån, sen skulle vi kanske se på film..
Men jag somna direkt när jag kom hem, sov 2 timmar sen va jag jätteseg så jag avbokade och sa att vi kunde ta det idag istället.. Börja retouchera Spectacular Studios bild. Den blev så här.. MEN.. jag håller på att ta bort kroppen på henne så bara huvudet syns, kommer visa den inom kort..
La mig rätt sent pga av att jag sovit innan..

Jobbet:

Vakna nästan försent igen men jag hann med lite mer tyngd på pedalerna (som om det vore en nyhet) Gick rätt snabbt där med.. jag va heeelt borta i mina tankar idag, jag tänkte så mycket så det nästan kom rök ur mina öron.. Och jag lyssna på en endaste låt nästan hela dagen.. Och den fick mig att tänka ännu mer..

Hemma:

Skulle träffa Lucas, men jag är jätteoff idag också, sjukt jobbigt.. Och jag gör inte det bättre heller..

Lova Lulu att jag skulle börja retochera 4 bilder som Michael J tagit..
Blev klar med den ena, vad tycks? jag lyckas inte bspara skärpan när jag sparar för webb.. hjälp mig nån..

Dagens Låt:

Within Temptation – What Have You Done

What have you done now

I know I’d better stop trying
You know that there’s no denying
I won’t show mercy on you now

I know I should stop believing
I know that there’s no retrieving
It’s over now
What have you done

What have you done now

I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away
What have you done now
Why, Why does fate make us suffer
There’s a curse between us
Between me and you

What have you done
What have you done now

What have you done
What have you done now

Would you mind if I killed you
Would you mind if I tried to
Cause you have turned into my worst enemy
You carry hate that I feel
It’s over now
What have you done

What have you done now

I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away
What have you done now
Why, Why does fate make us suffer
There’s a curse between us
Between me and you

What have you done
What have you done now
What have you done
What have you done now

I will not fall
Won’t let it go
We will be free
When it ends

I, I’ve been waiting for someone like you
But now you are slipping away
What have you done now
Why, Why does fate make us suffer
There’s a curse between us
Between me and you

Dagens Ord:

Har inte sagt så mycket idag =(

~ by Chris on June 21, 2007.

Leave a Reply

 
