Nu är veckan slut

Igår:

Jobbade på midsommar, lite tungt skulle igentligen fira midsommar på Öland men vi jobbar ju alla röda dagar. Känndes skönt att det regnade iallaf *skäms lite* Men det blev sjukt fint senare mot kvällen. Tvättade när jag kom hem, hade sjukt mycket tvätt och sen lagade jag mat, både till middag och till lunch på jobbet idag, blev inget avancerat.. Tittade på shooter samtidigt som jag fick massa samtal och sms av alla vänner som festade osv.. så filmen sluta inte förän 24:00.. Sen gick jag och la mig…


Idag:

Jobbade jag också, sjukt segt, det var min 5 lördag i rad.. Trodde det skulle va lugnt idag men fan det var asmycket att göra.. Men dagen gick rätt fort ändå..
Rikta in mig på en luuugn Lördag idag iom jag bara är ledig imorgon sen är det jobb igen, men mackan lyckades igen.. och igen och igen..
Så jag ställde upp och hänger med honom ut.. Men känner inte riktigt för det just nu.. Hade varit skönt att bara ta det lugnt, bädda ner sig i soffan och bara se film.. Vi får se vad som händer…

Dagens Låt:

Samma som igår.. klockren för mig just nu..

Dagens Ord:

Jebiga <— Bosniskt ord, Betyder Va Fan.. Jobba med Hase idag..

~ by Chris on June 23, 2007.

Leave a Reply

 
