Bit ihop Chris… Bit ihop

Igår:

Det blev utgång iallaf.. Mackan ville gärna ut, och jag tänkte väl att det va lika bra, kommer antagligen bara sitta hemma och däppa så mackan va hos mig vid 21.00 och vi börja med vars en Karlovacko (kroatisk öl) Jättegod.. Prova..
Sen börja vi göra lite drinkar, Baccardi Apple, Roses Lime, Tranbär och Sprite. Väldigt enkel men god.. Satt och snacka lite skit och snacka om att sticka och se Justin Timberlake i Göteborg på Måndag (imorgon). En tjej sålde två sittplatser för 1000 kr som då var väldigt billigt..

24:00 så tog vi taxi in till lilla torg.. Lucas och Marcela skulle höra av sig, de skulle komma förbi.. Ställde oss inne på moosehead och tog vars en drink.. Träffa lite folk vi kännde och så va det nån som smög sig bakom mig och höll för mina ögon.. Det var en kvinnas händer men hade ingen aning om vem det var.. Vände mig om så va det Christina!! Marinos (en barndomspolares mamma) Helt sjukt.. inte sett henne på över 1½ år och ännu sjukare är att jag träffa Marinos pappa Jannis helgen inne på exakt samma ställe och de är skillda .. Prata med henne en stund och det var jättekul att träffa henne.. Hon var alltid rolig att prata med när jag och Marino umgicks..

Lucas och Marcela kom precis när Moosehead stängde 01:00 så vi gick ut och skulle in på CenteliterGram iställlet, där min kusin Anna är vakt..Gick in och det var skitmycket folk och Lucas föreslog att vi skulle dra till Cuba Cafe istället. Så vi körde dit, knde inte sluta tänka på henne på vägen…
Vi va där till kl 02.30 sen stack vi tillbaka till centeliter.. Kl 03:00 stängde dem och jag och mackan stack till McDonalds och käka innan vi skulle ta taxin hem.. Käkade, träffa söderholm snacka lite med honom sen tog vi taxi hem..
Kom hem, somna direkt i soffan med kläderna på, va sjukt trött för det blivit så mycket jobb och annat skit som snurrat runt i mitt huvud..

Idag:

Vakna 10:00, tänkte sätta mig och retouchera Spectaulars bilder, och då ringer Eric som äger det och vi snackar om den senaste bilden jag gjorde.. En amerikansk Tidning vill ha den med i deras nummer..Chefen för Mallard Magazine maila mig och sa att han älska den bilden och vill använda den.. Så det dka bli kul.. Ja ghar rättigheter på bilden och Eric sa att det var skitkul att han vill använda den.. Kan leda till bra jobb..

Kl 18:00 så kom Lucas förbi vi skulle käka och se film.. Det blev Stomp The Yard.. Grym dansfilm med grym musik..

Lucas har åkt hem så nu går jag och lägger mig.. helt slut… Fick en sjukt bra låt av Lucas.. Sade – Someone already broke my heart.. , skit skön låt, som du bara sitter och bara blundar och låter tankarna snurra.. Kommer somna till den idag.. bye

Dagens Låt:

Sade – Someone already broke my heart

You came along when I needed a savior
Someone to pull me through somehow
I’ve been torn apart so many times
I’ve been hurt so many times before
So I’m counting on you now

Somebody already broke my heart
Somebody already broke my heart

Here I am
So don’t leave me stranded
On the end of a line
Hanging on the edge of a lie
I’ve been torn apart so many times
I’ve been hurt so many times before
So be careful and be kind

Somebody already broke my heart
If someone has to lose, I don’t want to play
Somebody already broke my heart
No, no I can’t go there again

You came along when I needed a savior
Someone to pull me through somehow
I’ve been torn apart so many times
I’ve been hurt so many times before
So I’m counting on you now

Somebody already broke my heart
If someone has to lose, I don’t want to play
Somebody already broke my heart
No, no I can’t go there again

Dagens ord:
…..
~ by Chris on June 24, 2007.

One Response to “Bit ihop Chris… Bit ihop”

  1. Vem är denne “HON”?

Leave a Reply

 
