Helgen!

Lördagen va väldigt lugn, för jag jobbade.. vi jobba så bra så vi tom fick sluta tidigare.. Men det va säkert enbart pga mig=)
Tog bort mig från MB för gott nu!! Spectaculars vill inte bli inblandade med dem så jag fick ta bort mitt konto där.. men det är ok.. hr inte varit så aktiv där på sistone ändå..

idag har jag planerat att städa.. det har gått rätt så bra tycker jag, men avsluta inte det helt..
somnade 16.00 och vaknade nyss (nu är kl 18) Eric ringde och vi snackade lite om en plåtning han hade gjort med sin kolega.. Och bad han sätta upp mig på hemsidan igen nu när jag inte är kvar pÅ MB..

Nu tänkte jag att jag ska göra en goooood sallad och se på nån film.. Det blir Disturbia..

~ by Chris on July 22, 2007.

Leave a Reply

 
