Galen Helg

Lördag: Va han duktig och jobbade.. Fråga vår supervisor om jag fick gå tidigare men det fick han inte 1! *gaah* för jag ville hem och städa infor festen..
Slutade iallaf lite tidigare iallaf så jag körde snabbt hem och börja storstäda.. Det blev stressigt som fan för gästerna skulle komma 19:00 .. Blev klar exakt kl 19 men självklart kommer ingen i tid, men det var skönt haha…

Festen urarta jävligt snabbt *asgarv* jag har ett par tjejkompisar som är helt vilda *skratt*
här kommer lite bilder..

<—- Joel & Jag Gör reklam! (har själv inte smakat det dock)

<—– Vår egna Modell för den senaste Nokian

<—- Cissi & Emma Myser

<—– Cissi Posar!

<—- Hur tar man en bild??

<—- Robbans Flickvän kör Pose A La Fläkt

<— The host himself har ingen sittplats

<—- Minneslucka!!!!

<—- Dont Ask..

<— Joel !! va fan sysslar vi med? hahaha

<— Robban Och Hans Flickvän

~ by Chris on August 6, 2007.

Leave a Reply

 
