Städning… Nästan

Tja folket!! dagen har varit jätteseg.. hade asont i min tå idag.. skada ju den igår.. men lite haltande stoppar ej mig för att jobba.. Dagen börja intressant.. Åkte Med mackan idag, vi var i god tid och blockade upp Axel Och Hase.. Körde på motorvägen sen 2km innan avfarten så säger mackan : SHIT!!! Härligt grabbar !! bensinen är slut!!
Så sa jag, lugnt fan , kör in o tanka!!!
Det som är problemet, bilen dog! hahahahahaha=)

VILKEN ÅNGEST!! Ringde efter Robban och bad honom be nån köra förbi macken och hämta bensin.. vi väntade i 30 minuter, sen ringde vi upp honom igen så va han fortf på jobbet.. WTF!!!
Sluta med att AMir kom istället.. så vi blev 45 minuter sena..


Men dagen va seg.. Jobbade med T-Bone ( Tim) idag.. det flöt på..
Mitra ringde mig från Rom när jag åt lunch! hon kommer på måndagkväll! och stannar två veckor.. ska bli skitkul..

Kom hem efter jobb och bestämde mig för att städa lägenheten ordentligt.. Och se om jag fick nån tvätt tid..

Kommer in genom dörren…

*Tänker* Nu ska det städas

30 sek senare”

ZzZzzzzzz

HAHAHA somnade!!

Vakna upp.. orka städa köket sen va det stop!
Va tvungen att laga mat.. blev en jävligt konstig mix.. Vårullar och potatiskgratäng! men det gik ner fint *s*

Ska lägga mig nu.. Skönt, en målare ska komma hem till mig och måla min balkong, så jag slutar 11.15 imorgon=) Men jobbar ändå på lördag *ångest*

~ by Chris on August 16, 2007.

3 Responses to “Städning… Nästan”

  1. haha bra gissat 😉

  2. Gud vad tråkigt att jobba en lördag…Mc Donalds eller?…hahaha…PÖSS!

  3. Martina! haha eller inte!

Leave a Reply

 
