Men va onödigt!

Jobba bara halvdag idag iom målaren skulle komma och måla taket på balkongen. Målaren kom som vi bestämt, kl 12 sen så spackla han 5 minuter sen kom han in : ” Japp då får detta torka.. får komma på måndag igen” VAD I HELV…. Förlora jag en halv dags arbete för 5 min?? sjukt störigt och nu kommer han igen kl 07 på måndag.. vad gör jag då? vill inte ha folk i min lägenhet när jag inte är hemma.. fan!!!

Annars så va det lugnt på jobbet.. Gjorde inte mycket fixa ner spriten till Alex,Robban och Hase..

Terrorisera Emelie lite också! hon jobba på parfymerna .. Så jag satte mig en stund och prata med henne.. Hitta ett par kompisar medans jag satt på stolen, dom sa att dom ville bli modeller, så jag plåtade dem.. vad tycks?

Hahaha jag drev med Peter hela dagen, trissa upp honom hela tiden sen efter en stund så hörda jag “NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ” Och Ett BRAAAAAK!!!!!!!

Vad hände?

Jo Detta! HAHAHA

Han välte en hel pall med Bag In Box Vin hahahahaha..

Hjälpte jag honom??

EEH NÄ!!! Jag hade själv mina problem.. magknipet efter allt garv!! trodde peter skulle döda mig=)

Kl Blev 11.15 så det va dax för Chris att köra hem.. Fick en liten present av jobbet också..

~ by Chris on August 17, 2007.

2 Responses to “Men va onödigt!”

  1. Määääh…Jag vill också få sånna fina goda presenter!

  2. Gillar din blogg =)De enda jag får i present på jobbet e en massa papper som är täckta med lim =P =( haha

Leave a Reply

 
