Mycket Duktig!!

Idag har jag varit duktig ( tycker jag ) Gick upp 07 på min enda lediga dag och börja tvätta! hade sjukt mycket tvätt så jag höll på enda tills 12.00 sen åkte jag och storhandla med mamsen!
Efter vi handlat så åkte vi tillMcDonalds och käka.. Nyttigt va=)
När jag kom hem så städa jag hela lägenheten, vek all tvätt och dammsuga och tvätta golven..

Fick mail från en författare från Los Angeles han ska släppa en bok snart, Skulle va en Diktbok och det ska va bilder till varje dikt och han ville att jag skulle plåta dem.. har snackat med honom en del och det blir nog av.. Då blir det en L.A Resa för mig. ska bli kul..
nu är kl 22.00 och blev nyss klar=) ska göra lite goda mackor sen blir det lite film och sedan sovdags.
Ska upp tidigt och jobba sen kommer ju Mitra..

Kärlek till er alla…

Min Fina Städning Hhaha
~ by Chris on August 19, 2007.

2 Responses to “Mycket Duktig!!”

  1. Men oj oj oj vad fint du har det Chris!…*me like*

  2. Mysigt vardagsrum om inget annat 🙂 //Sanna

Leave a Reply

 
