Today Was A Good Day

Torsdag idag och det är min lediga dag.. Slappat hela morgonen och väntade på att jag skulle gå på intervjun på FotoVideo som då är nyöppnad i Malmö..
Trodde jag skulle va nervös, men iom dom redan har folket dom behöver och ÄNDÅ kalla in mig så känndes det bra..

Kom dit och sökte efter “Chefen” och han va inte inne just då så jag gick runt och kollade lite och lyssna på den ena säljaren när han prata med en kund.. Mycket duktig måste jag säga. Han kunde väldigt mycket och detaljerat.. En del att lära sig tänkte jag.. Men det fixar jag lätt..

Chefen kom och så berätta han mycket om butiken och servicen, sen fråga han lite om mig. jag berätta om mig själv och vad jag syssla med och varför jag just ville jobba hos dem och han gilla det.. Han gilla mitt öga för bild och sånt behövs också..

Så jag börjar Lördag den 8e och visar vad jag går för..

Dagarna har varit lugna. Mitra är ju här vi har tagit det lugnt, lagat god mat och gått powerwalks , sett på film, ja bara tagit det lugnt.. Idag ska vi bowla med Wojjan och Sarah and kick some ass!! i always win !!!!

Förbereder mig för Lördagen.. Ska ju på Spectacular Studios möte i västerås.. Så alla inblandade får träffas och prata iidéer, blir god mat ,konstvisning och nattklubb på nån privat fest på nån klubb som en stor bildbyrå håller i.. It will be a loooong drive!!

~ by Chris on August 23, 2007.

Leave a Reply

 
