Helg

Fredag:

Jobba som vanligt till 16.00 sen åkte jag hem och snacka lite med mitra och sedan börja jag retouchera 2a bilden till Li och Sarah Maria..

Senare bestämde vi att laga tacos (mi lööööv) med Wojjan och Sara.
De kom kl 21.00 och jag och Wojjan slängde ut tjejerna och fixa allt..
Vi åt till Knocked Up, den va helt ok men trodde den skulle va roligare.

Lördag:

Sov till 12:00 Gick upp och surfa runt lite.. Tänkte att idag ska jag inte göra ett skit.. Bara slappa och se film.. Börja med att plugga lite kameror till det nya jobbet.. Satt med det i 3 timmar, skrev ner fakta om dem.. Inte så lätt faktiskt, men det kommer väl..
Mitra vakna senare för hon hade för ont i magen för att somna igår så jag satte på The Prestige till henne sen gick jag och la mig..

VI satte på Fearless Med Jet Li, Så hon kunde ha nåt att titta på medans jag pluggade..
Under filmen kunde vi inte bestämma oss vad vi skulle äta.. Men det slutade med Pasta med Fläskfilé,Kantarell och Champinjonsås och sallad a la chris!! GOTT!!!!!

~ by Chris on September 1, 2007.

One Response to “Helg”

  1. Ang fredagen så måste jag bara få applådera lite för att de finns killar som vågar/orkar/tar tag i middagen FAST att de finns tjejer i hemmet…Wohooo…Fler av sånna som dig Christer hade gjort mig överlycklig!….hihi

Leave a Reply

 
