Nyheter!

Nu minns jag faktiskt inte allt jag skulle skriva om.. Men fick en del att göra, jag gjorde färdigt sessionen med Amina.

Sen prata jag lite med Ivan Da Silva och han kanske vill ha hjälp med ett jobb (retouchering av bilar) så det kan bli skitkul om han blir nöjd.

Senare på kvällen ringde Wojjan mig och berätta att hans kompis kusin har startat en reklamburå och att de behövde bilder på wojjans kropp! Så han fråga mig om jag ville ta det! Sure sa jag men jag har inga studioblixtar hemma och inget vidare bra objektiv, och allt ska va klart imorgon (idag då)..

ILLA!!!! men vi försöker!
Gjorde hemmabyggd ljusättning med allt jag hitta och resultatet blev heeelt ok..
Vi får se vad dom säger..

~ by Chris on September 12, 2007.

Leave a Reply

 
