Kommer inte på nån rubrik =)

Vad gjorde chris idag? jo han försov sig.. IGEN!!! Samåker ju med mackan och Hase och vi ses på mackans gata 06.15 och det var just då jag vaknade. så mackan ringde mig och fråga om jag va på väg men jag sa åt dem att köra…
men jag va på jobb 07.01 så det va lugnt.
Idag jobba jag helt själv.. så jag blev sjukt sällskapsjuk.. så jag hitta en kompis som höll mig sällskap.. Här kommer en bild när vi sitter och snackar lite skit..

Dagens Outfit! HAHA

Efter jobb gjorde jag inte så mycket.. körde mackan Aka Papa Plastica till frisören sen körde jag hem, det regnade så jag satte mig i soffan och lira lite Madden 08.. Tänkte inte ens röra Ps idag! PAUS!!!!

Nu ska jag snart sova. ska upp 05 och jobba.. ha en trevlig helg gott folk!! puss på knät!!

Dagens Låt: Santana – Maria Maria <– Love this song

~ by Chris on September 14, 2007.

2 Responses to “Kommer inte på nån rubrik =)”

  1. Man skulle inte kunna få din väns nr? 😉

  2. Hihi tack =) Ja jag hoppas jag med, och jag lovar att jag ska berätta mer sen när jag vet/får berätta mer.

Leave a Reply

 
