Första Milen

Ouff!! Va man har varit duktig idag då=)
Gick upp kl 10, körde hem och hälsa på mamma, hon har varit i Thailand i 2 veckor, hon hade köpt hem lite souvenirer till mig.,. En av grejerna va en liten budda som sitter på en sten och du kunde sära på buddan och stenen, så stoppar man in en kolbit och tänder på så blr det en rökelse. Skitcool, så kommer röken ut från ett hål av nån sak som buddan håller i haha..


Blev Brunch kl 12 men mackan, Anne Louise och Tina..

kl 15 stack vi till S.A.T.S , skulle provträna där.. har aldrig tyckt att deras priser är riktigt friska, emn iom att tina och Anne Louise jobba där så hängde jag på..

Dom har renoverat hela gymet! GRYMT najs gym.. Körde lite allt möjligt, mestadels Triceps och Biceps. Sen hade tjejerna sina Aerobic lektioner så jag börja springa på löpbandet..

Efter: 1 km: = stopp!!! AQUA GOD DAMIT!!!!
2 km = nej en km till…..
3 km = nej två till du kan klara det..
5 km = kom igen chris du klarar 6 km…
6 km = ska fan satsa på milen..
8 km = börja blöda från bröstvårtan ( tröjan skav antagligen, känndes jävligt obehagligt..)
1 MIL = STOPPA BANDET FÖR HELVETE!!! HITTA EN PISTOL OCH SKJUT MIG!!!

Efter passet körde jag och mackan hem till mig.. Jag tog mig en dusch sen körde vi och hämta mat och drog hem till mackan, och tjejerna kom med godis och film.. Vi såg Turistas, baserad på en verklig händelse, men den va ändå väldigt dålig. Efter den körde Tina hem mig, snacka lite skit innan jag gick upp och nu sitter jag här.. LEDIG IMORGON!! WOOHOO



~ by Chris on September 23, 2007.

11 Responses to “Första Milen”

  1. alltså. godis och film? FY FAAAN!

  2. alltså.. godis och film? FY FAAAAN!

  3. Hur lyckades tjöjan skava?…Trodde du att du befann dig på nån arena eller?…*asg*

  4. 1 mil? Shit så duktig du är då! 😀 Själv stupar man väl efter 1km..haha ;D

  5. ingen aning=/

  6. hahaha tror jag inte på=) det viktigaste är att du orkr med en tryckare =)

  7. Åhå, får jag välja låt till o me? ^^

  8. haha klart du får=)

  9. Åhå, snällt 😉 hehe. Får se vad det blir då! ;P

  10. säg gärna till om du testar 🙂 kul med åsikter 🙂

  11. Tack tack..! =)

Leave a Reply

 
