Ny Vecka!!

Då va helgen över.. En kort sådan iom man jobba i lördags.. Skulle igentligen ut med Andreas men kännde att det inte va så lockande iom jag bara va ledig en dag, då vill man helst inte vara sliten..

Har inte umgåtts med någon denna helg, har varit jättelugnt!! Mackan va i Tyskland igår han köpte hem 2 Flaskor Baccardi till mig WOOHOOO!!!! Han kom förbi idag och lämna dem..

Meningen att jag ,Mackan, hans flickvän Anne-Louice och hennes vän Tina skulle se på film men jag hade helt glömt att jag lovat Lucas att vi skulle hitta på nåt.. Så jag ringde mackan och sa att vi skulle ta filmkvällen nån annan kväll i veckan. så kunde vi laga mat till tjejerna eller nåt..

Men det blev inget med lucas heller, han fick lite problem med sin flickvän så jag bestämde mig för att laga mat själv och se film.. Och det har jag gjort nu och nu är det läggdax!!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.. PUSS

Dagens Låt:

~ by Chris on September 30, 2007.

2 Responses to “Ny Vecka!!”

  1. Gud så gulligt av Marcus…vill också ha sånna vänner…haha…*minns när jag fick en parfym av honom*…Han e så himla omtänksam av sig…Lyckans Ann-Louise!

  2. Nu får du allt komma ner till götet och bjussa på lite sprit ! ^^

Leave a Reply

 
