Dont Do Drugs!!

Wiiiieee Ledig idag.. saker jag ska göra idag:

1 – Få Josefines Bilder Från Daniel
2 – Till Stan och köpa Vax, hårspray och en scarf på 4 YOU
3 – Skulle ha en heldag med Evelina antar jag möter henne istan..
4 – Skicka alla mina uppgifter till min Chef
5 – Bestämma mig om Sthlm
6 – Ut och Springa 7 km
7 – Städa lägenheten
Obs!! inte i nummerföljd!! haha

IGÅR:

Hade en skitbra dag på jobb.. åt bara 2 damsugare! *stolt* Fick reda på att Fotovideo ska vara med på en skitstor mässa i STHLM nästa månad tror det är mellan 16-18e Nov..
Så Steven fråga oss om det fanns några intresserade att flyga upp dit och hjälpa till FotoVideo STHLM.. Kunde vara kul för jag äääälskar ju den staden… NOT!! men ifors kan det va kul att komma ifrån lite.. Flyget va betalt men boende fick vi fixa själv… Men man känner folk i sthlm så det löser sig..

På lunchrasten gick jag in på 4 YOU och skulle snacka med Micke Och Jama Ang sponsring av kläder till mikael Svenssons plåtning vi ska göra.. Det va inga problem så det va kul.. Samtidigt så leta jag efter en present till Mackan.. först kolla jag på skjortor men han har så jävla många.. lite tråkigt.. Så jag hitta en GOLA-Väska.. skitsnygg. Här kommer den:


Bestömde med hans flickvän att vi skulle överasska honom, så han hade ingen aning att dom skulle få besök.. Men han blev skitglad för väskan ! så det va ju bra..

Nej nu ska jag iväg och göra lite nytta!! kraaaam

Dagens klipp…

Dagens Låt:

~ by Chris on October 18, 2007.

Leave a Reply

 
