Fan Jag orkar inte..

Fick brev idag från Hovrätten. Att Den nya rättegången kommer äga rum den 27:e November.. Det är exakt ett år efter den första ägde rum!
Önskar jag bara kunde lägga ner det.
Mars 2006 så fick jag nästan näsan knäckt utanför ett uteställe i malmö.. Orkar inte dra upp hela händelsen men det blev anmält och det blev rättegång som slutade med att jag skulle få ett antal tusen kronor i skadestånd. som då den skyldige har överklagat.. så det bli en ny ättegång som jag verkligen inte orkar med just nu..

Aja.. Är ledig idag.. gick bra på jobbet igår.. sålde skitbra..
Skulle städa och tvätta idag men Josefine har hindrat mig så jag missa tvätten och har knappt fått nåt gjort … Men josefine kommer få för det snart! hähäää…

Måste skryta lite om att jag frosta av min frys igår!! det var is till en hel ishall.. Sjukt mycket som hade frostat igen.. Så nu är min frys heeelt tyst=) *klappar mig själv å huvudet*

Ska fortsätta städa sen kanske belöna mig med en pizza!
Orkar ej laga nåt idag..

~ by Chris on October 23, 2007.

One Response to “Fan Jag orkar inte..”

  1. Fint du har det hemma! Behöver fixa upp mitt rum rejält. Hoppas det löser sig med rättegången!!

Leave a Reply

 
