Gunther!!

En bra dag på jobbet.. Kommer in på jobb och detta är det först jag ser..

Sjukt ball!! kul att se faktiskt..

11:00 så stack jag och Jojje till Wallmans och skulle plåta Gunther..
Har bara sett honom förr, aldrig pratat med honom så har aldrig fåt nån vidare uppfattning av honom.. Men FYFAN vilken skön kille!! Astrevlig, artig ,lugn båda fötterna på jorden..
Riktigt kul att jobba med honom.. Träffa även hans Retouchör och han va riktigt revlig han med.. Han berätta lite vad han gjort och han verkar sjukt duktig.. Fick hans visitkort, han ville att jag skulle maila honom..

Plåtningen skulle gå på två timmar men det tog 3 så vi kom en heeel timme försent till jobbet..
Trodde steven skulle strypa oss!! Men han är skadat shysst! han brydde sig inte! så länge plåtningen blev bra haha=) Vi har de grymma förmånerna att om det är så att vi har en plåtning så kan vi gå ifrån.. Riktigt bra..
Plåtningen blev super, vi fick grymt ljus och Gunther blev nöjd! Bilden kommer hamna på hans hemsida.. Ill let you know when!!

Kännde att jag fick sälja bra idag iom vi blev sena och det tog 2 minuter sen sålde jag ett kamerakit woohoo!! så försäljningen gick bra=)

Nu är klockan 23.30 och jag har glömt äta nåt pga av en viss person!! *host* josefine*host*
Helt undrbart go är hon!! Blev klar med hennes session kommr visa er den i nästa inlägg..
Josefine dumpar mig nu så jag går också och lägger mig.. sooov gottt!!!

Till Josefine iom det är hennes favorit låt..

~ by Chris on October 24, 2007.

Leave a Reply

 
