Strike! Strike And Strike!!!!!

vakna imorse tidigare än vanligt! varför? jo Josefin va pigg och ville dela det med sig.. Men det gör inget.. hon är go och hon får tillbaka.. just wait!!

Gick skitbra på jobbet idag.. sålde asbra!! Skulle spela tennis med Mackan och John men vi fick ingen bana så vi bestämde oss för bowling..
Skulle träffa dem utanför Big Bowl kl 19.00 . Men jag krävde att mackan skulle komma med sin cykel och rama mig dit=)

Klockan blev 18.30 mackan hörde inte av sig så jag sat ill jojje att jag följer honom hem för big bowl ligger nära.. Vi låste allt och då dök mackan upp.. Men vil följde ändå jojje..

Jag ÄGDE bowlingen!! det blev bara jag och mackan för John blev dålig..

Första rundan!! Och Andra Rundan!! vann totalt 3 av 4..

Sen va det en vild resa på mackans cykel och jag på pakethållaren.. Måste köpa ny cykel! behöver inte bilen till jobbet.. bara onödigt att betala 16 kr /h för parkeringen..

På bussen hem så ringde lucas mig.. bad mig hoppa av där jag var så han kunde plocka upp mig.. Stanna vid en kiosk och passa på att köpa lite mat med mig hem!! Lucas hängde med mig hem och vi såg på The Departed..


Klockan är över midnatt och jag sitter och lyssnar på kens nya låtar.. sjukt djupa texter.. bara att blunda och lyssna!

Att göra imorgon!! ( Ledig )

07.00 – 11.00 – Tvätta
11.00 – 12.30 – Storhandla med Mammsen!
12.30 – 13.00 – Luncha med Mammsen
14.00 – 18.00 – Hjälpa Pappa på jobb
Nånstans där imellan måste jag in på banken och sätta in pengar!
Vill ut och springa men kommer antagligen inte orka *suck*

~ by Chris on October 25, 2007.

3 Responses to “Strike! Strike And Strike!!!!!”

  1. Men hallå…Får jag kanske följa med nästa gång ni skall bowla?

  2. testet gick väl så där..=P fick 37..^_^gick inte att lägga in på ett snyggt sätt i min vanliga blogg så de hamnade i den gamla loppisdocka.blogg.seom du vill läsa själv hehe =P

  3. Hehe jag har bowlat 2ggr de senaste 2veckorna och en av gångerna la jag 7 striker på ett spel. Man spelar bättre full.

Leave a Reply

 
