Chris A La 80`

Hahaha nu jävlar!! Titta va Chris Hittat!!


3 bast!! haha vilket hååår!!

Jag,Pappa,Mormor,Och en släkting från england

Hahha den mössan gott folk! Plaaayaaa!!

Colgate!!!!!

Pappa och Jag

Mamma och jag på Lisberg

Jag i Tunisien

Hahaha Jag i 5an=)

Hitta en passande bild till denna filmen


6an hahaha

Jag och Mormor.. Haha folk tyckte jag likna Edward Furlong på den tiden haha

~ by Chris on October 30, 2007.

One Response to “Chris A La 80`”

  1. Ha ha! Kul att se. Jag blir ju lite nostalgisk faktiskt, kära 80-tal!

Leave a Reply

 
