When The Children Cry

Har inte hänt så mycket idag.. Missa bussen till jobb men kom dit precis i tid..
Gick bra på jobbet.. Va helt ok med folk haha jobar ju till 18.oo och då låser vi dörrarna och det gjorde ju Chris! Ett problem bara.. Chris hade glömt ställa sin klocka! så jag stänfde klockan 17.00 haha vilka blickar jag fick av Hanna och Jojje!! Trodde jag va helt lost..

Sanna ringde mig på lunchen och sa att hon åker ner till Malmö ikväll och fråga om vi skulle ta en fika imorgon.. ska bli kul och träffa den livliga saken..

Pratade med Josefine i telefon.. Alltid lika trevligt .. fram tills hon skulle härma en norrlänsk tjej som hon kännde! skrämde skiten ur mig!! Hon får ICKE!!! snacka norrlänska igen.. HAHA

Hitta en låt som ger mig grymma rysningar! tänker tillbaka när jag va liten när jag bila med pappa genom polen på nån affärsresa.. Läste hela Berts Bekännelser högt för honom, vi skratta så vi nästan körde av vägen.. Shit .. jag va verkligen inte gammal då! Men minns att pappa spela denna låten om och om igen när vi körde på natten.. Lägger upp den här…

LOVE MY DAD!!!!

~ by Chris on October 30, 2007.

Leave a Reply

 
