Numb

Blogga inte igår för jag somna på soffan jättetidigt..

Första timmarna på jobb va katastrof.. Kom till jobbet 09.15 ( Börjar 09.30 )
Ingen har kommit.. Ställer mig utanför och väntar..

Efter 20 minuter så ringer jag Joje, som då ska öppna!! Och jag väcker den jäveln haha!!
Slutar med att han dyker upp 1 minut innan öppningsdags! alltså 10.00.. så jag fick vänta 45 min gaaah!!!

Jag sprang in till Slurken och köpte en baguette till mig och joje ( inte för han förtjäna nån ) sen tänkte vi. fan det är lugnt ingen kommer nu direkt!!

Men vi fick ett annat problem..
DÖRRJÄVELN givk inte upp!!! så vi stod och mecka med den 10 min!!!!
Tror ni Chris fick äta sin baguette?? NEJ för så fort dörren gick upp så rusa där in massa kunder!

WHATS WRONG WITH PEOPLE!!

Crelle sjuka sig dagen innan! vi åkte hem till honom några stycken.. köpte hem lite mat och satt och snackade bild/foto.. Han blev jättedålig efter maten..
Och han är den enda som kan skriva ut faktura om folk vill ta det på företaget.. OCH SJÄLVKLART så kom där in massa kunder just igår som skulle ha det..

KAOS!!!!!

Fick lite lugnande sms/mms av sötnosen Josefine.. Hon är min dagliga drog..
Fick aldrig höra hennes röst igår det va lite tråkigt, men hon har mycket att göra hela helgen.. så det blir antagligen inte så mycket.. Men snart så.. *pussa på*

nej nu ska jag göra mig klar till jobbet.. börjar 11 idag..

~ by Chris on November 2, 2007.

Leave a comment