Ledsen

Mamma ringde mig igår och va jätteledsen och berätta att mormor hade åkt in på sjukhus och att hon fått hjärnhinneinflammation.. Och att hon inte ens visste vem min mamma var.. Jag åkte till sjukhuset. och fan va ont det gjorde att se mormor ligga där.. min mamma satt bredvid henne och hon titta på min mamma helt livlöst.. har aldrig sett så tomma ögon.. jag bytte plats med min mamma och pussa min mormor på pannan och tog henne i handen.. ögonen såg så tomma ut.. hon titta på mig, sa inte ett ord , man hörde bara hennes tunga andningar.. jag sa “hur är det mormor” på polska till henne flera ggr.. hon svara inte.. efter en stund så titta hon på min mamma och sa ” Vem är han?” då klara jag inte mer jag bröt ihop! och mamma tog bort mig därifrån för hon ville inte att mormor skulle se mig så..
Jag mår skitdåligt. är rädd varje gång mobilen ringer.. har inte varit tillgänglig dessa två dagar..
Love You Grandma!!!

Saknat Josefine.. När jag kommit hem hade jag fått jättegulliga sms som genast fick mig må bättre.. tack för du finns..
nej nu ska jag sova!! Så dagarna går fortare.. kan det inte bli 27e imorgon?

~ by Chris on November 4, 2007.

2 Responses to “Ledsen”

  1. Väldigt tråkigt att höra.. jag hoppas hon kommer att återfå sin hälsa..

  2. Åh vad tråkigt! Hoppas verkligen att din mormor kommer bli bra!

Leave a Reply

 
