Playing My Game..

Lördag.. jobbade i butiken.. tog record.. första kunden köpte grejer för 77.000 haha och han va en 87:a … grymt!! ge mig?.. nu?? eeeh jaaa!!!.

Typiska va att jag skulle låna hem just det objektivet han köpte och vi hade bara det kvar..
men jag får ändå det från UPS imorgon (måndag)

Låna hem en kalibrator från jobb.. Eye-One display 2 . Samtidigt som jag städade så kalibrera jag skärmen.. Och det gick åt skogen.. Bilderna blev skitskumma just i photoshop och lightroom.. där det är som viktigast… vet inte hur jag ska lösa detta..

klockan blev mycket och jag skulle va hos mackan och anne-louice kl 20..
Blev lite sen så jag va där kl 21.. När jag närma mig porten så mötte jag en tjej hon fick syn på min spriteflaska och chipspåse som mackan ba dmig köpa med.. ” ska vi på samma fest kanske??” fråga hon haha.. jajamensan sa jag utan att tänka efter.. Men det va samma fest så vi ringde på porten och gick in.. Det var jag ,Mackan ,Hase , ANne-Louice och hennes två vänninor..

Mycket trevliga va dem.. Snacka mycket om modellbilder och foto.. Trevlig kväll.. Men sakna en viss person jättemycket!!

Gick upp kl 12 idah.. Vakna i soffan!! Halvt nackspärrr men överlevde.. Jonas skrev till mig på msn. har inte snackat/träffat honom på månader.. Va på väg till Sjukhuset och hälsa på mormor.. Hon har blivit mycket bättre. hon minns och verkar må bra.. så viruset har släppt.. Är så sjukt glad.. Har mått dåligt på sistone, för jag varit orolig att hon ska gå bort..

Efter sjukhuset så drog jag till stan och mötte upp jonas.. gick runt i affärer och kolla runt lite..
Sluta med att vi käka på moosehead.. sen körde jag honom hem..

Vet inte om jag ska försöka kalibrera om skärmen.. orkar verkligen inte..
Men vill göra klart kundens bilder!!

~ by Chris on November 11, 2007.

Leave a Reply

 
