S.A.T.S

Ledig dag! Gick upp 10.00.. Vakna med ett leende efter läst min sötnos sms.. Bara 5 dagar kvar baby..
Körde till jobb för att fixa en sista grej till Rickards portfolio som skulle skickas idag.. Han blev jättenöjd med bilderna så det är kul. Hans vän ska göra samma plåtning på Fredag..

Efter jag skicka portfolion så åkte jag hem och städade min garderob.. Tog bort allt och la upp det på vinden.. Har dragit ut på det sen jag flytta in 2005. Blev hungrig, så jag gick ner och köpte lite bröd och gjorde varma mackor. MUUUUUMS!!!!!

Du behöver:

8 Brödskivor
1 Burk Champinjoner
1 Lök
1 Tomat
Grillkrydda
Tabasco
Smör
Ost

Gör Så Här: ( hahaha )

Ta ut grillen eller vad den nu kallas från ugnen..
Sätt ugnen på 175 Grader.
Lägg Foliepapper Och sätt de 8 skivorna.
Bre dem med smör, sen sätter du grillkrydda ovanpå.
Lite tabasco efteråt.. Sen lägger du löken och sedan champinjonerna.
Sen lägger du på en skiva tomat på varje.
Grillkrydda på hela återigen. lite tabasco..
sen lägger du minst 4 skivor ost ovanpå
Grill krydda och tabasco ovanpå osten, sen är det bara in i ugnen i 15 min…
MUUUUUMA!!! TADDDAAAA!!! Varma mackor A La Chris!!!!
(vill bara informera att jag har ensamrätt på detta receptet..)
Om ni nu vill använda er av dett recept så skicka pengar till http://www.dranerluleånärmremalmö.com.

Börjar träna på S.A.T.S imorgon.. Mackans sambo var skitgullig och fixa ett kort till mig där! Det är bara ett par hundra meter från jobb. Så det blir träning vart dag nu!! Chris is going back to fit! haha..

Ska ladda ner bilderna från sthlm nu.. ill be back!!

~ by Chris on November 20, 2007.

One Response to “S.A.T.S”

  1. Varma mackor är grymt gott! Kanske blir nåt sånt ikväll med tanke på att spisen ännu inte är inkopplad!? Vi har en smidig liten smörgåsgrill som bara står och samlar damm så det är kanske dags att använda den nu? SATS är sjysst, vi tränar där me!

Leave a Reply

 
