Get Rich Or Die Tryin



Skulle igentligen jobba idag.. va på väg men jag börja må illa på bussen.. Kom till jobbet och kännde mig ännu värre.. Petter sa även att jag inte alls såg kry ut.. Så han sa att det va bättre att jag åkte hem.. And i did.. Trodde jag skulle spy vilken sekund som helst.. Men som tur är så gjorde jag inte det..

När jag kom hem så la jag mig en stund, messa min sötnos och sen somna jag.

Städade köket. samtidigt som jag gjorde mina varma mackor … igen *asg*
sen satte jag på 2 avsnitt av Heroes och sedan såg jag No Reservations..

Snackade med Patrik.. Han skulle plåta en kund till mig och det gick bra. ska få bilderna i helgen..

Min sötnos ringde och ville säga godnatt.. hon är i Umeå nu och jobbar på en Julgala. Imorgon blir det västerås sen kommer hon ner till mig.. Sen blir det paus från bloggandet en hel vecka..
Blir massa mys med min sötnos…

Miss You

Ska snart sova. Ser på 50 Cents film Get rich or die tryin…
~ by Chris on November 23, 2007.

Leave a Reply

 
