Saknar!!!!

Haft flickan på besök en vecka! Lämna henne på flygplatsen imorse =( ..
Haft en underbar vecka. Massa mys och gjort massa kul.. Lagat middag,shoppat,umgåtts med mackan och anne-louice,shoppat lite mera, plåtat, varit på bio mm..

Har världens goaste flickvän.. Me happy!! Finally!!!

Shoppade i måndags! Blev nya Lacoste skor och en ny Fred Perry Tröja..

Både skorna och tröjan är i svart!!

På kvällen laga vi tacos! alla mina vänner vet att jag äääälskar tacos=)
Såg på film.. Och myste hela kvällen..

Tisdagen:

Så tog vi det lugnt, för sötnosen hade ont i höften. så vi låg mest och kramades hela dagen.. Laga Pasta med kyckling och kurrysås..
Hyrde 3 Filmer..

White Noise 2 – The Invincible – Den sista har jag glömt för den sög fett!!

Men rekommenderar Invincible!!

Onsdagen:

Matshopping!! blev massa mat.. skönt när man fyller Kyl & Frys..

Lagade god mat på och massa mys!!
På kvällen tog vi en tur till Mackan Och Anne-Louice.
Snackade lite samtidigt som vi kollade på Offside.

Torsdagen: Vår sista heldag tillsammans..

Hade tänkt oss köpenhamn men vädret va skit så vi körde till NOVA it Lund och shoppade lite till.. Jag köpte mig bara en bok.. Boken jag tidigare nämt El choco


Sötnosen köpte lite skor och kläder..
Blev lite stressigt pga all planering.. Vi hade bokat biljetter till Saw IV.. Blev liiiite besviken.. Hade lite för höga förväntningar..
Innan bion så laga jag Lasagnette och sen gjorde vi en plåtning. Bilderna får ni se inom kort..

Idag:

Lämna jag min baby på flygplatsen!! Inte alls kul..
Saknar henne redan.. Men vi ses nog innan Jul..
Körde förbi jobb och lämna blixtarna, snacka lite med Jojje.
Sen körde jag hem.. Har 10 bilder att fixa till en kund..

Sorry om bloggen blev rörig… Puss

~ by Chris on November 30, 2007.

One Response to “Saknar!!!!”

  1. Låter som en underbar vecka! ;-D

Leave a Reply

 
