LULEÅ Bokat!!

Sjukt seg dag på jobbet.. Anders ringde och väckte mig kl 10.00 och fråga om inte jag skulle ta Jojjes tid kl 09.30! och jo.. det skulle jag. Det hade jag helt glömt så det var bara upp och hoppa in i duschen.
Det var en bra arbetsdag men va sååå trött hela dagen.. Och det syntes verkligen på mig enligt arbetskolegorna..

Saknar min flicka jättemycket… Har gått flera veckor sen hon va här och det är riktigt jobbigt.. så det var bara att gå in på SAS´s hemsida och boka flyg..
Det blir 9 dagar med min sötnos!! 4e Januari till den 13.e.. ska bli jättemys..
fick det rätt billigt 2900:- men får byta flyg på Arlanda..
Så det blir inte mycket bagage! för man måste fan ha allt på sig..

Minst 5 Par Strumpor
Alla mina nikebyxor
Jeans ovanpå det..
1 Linne
2 T-shirtar
2 Tröjjor
Min stora stickade Jacka med pälskrage
Och min dunjacka!!!
3 halsdukar
2 mössor ( kan nån låna mig )
2 handskar..
3-6 par boxers..

Nu lyder frågan såhär: Kommer jag kunna röra mig??
Kommer kräva fett massa pussar av Josefine!! mina läppar kommer va så frusna så jag kommer automatiskt börja snacka Norrlänska..

Miss you
~ by Chris on December 17, 2007.

Leave a Reply

 
