Födelsedagsfest!!

Fira Jul hos Mamma detta året.. Skönt , så slapp Mormor slita ut sig nu när hon varit så dålig..
Blev riktigt bortskämd detta året, fick massa fint av Mamma..
Fick Riskokare och Äggkokare… MEN HALLÅ!!! Skulle det va nån pik eller?? haha. Jag är fan grym i köket.
Fick boxers, Och en bok och det bästa va ANDERS PETTER Knivarna jag önskat mig! Riktigt grymma köksknivar..
Bild nedan!!! Glömt berätta.. Köpte ytterligare en julklapp till mig själv, nu är jag en lycklig ägare av en Canon 5D woohooo!!

Måste städa inför festen ikväll.. Har massa gäster kl 19. och jag ha rheller inte handlat det jag ska.. väntar tills mackan vaknar.. Han skulle hjälpa mig..
Har varit flitig och tvättat från 07 imorse=)

~ by Chris on December 25, 2007.

3 Responses to “Födelsedagsfest!!”

  1. Fin kamera du har köpt till dig själv!

  2. Grym kamera! Jag har en likadan själv 🙂

  3. Hoppas du inte kommer hugga ner någon med dom där knivarna 😉

Leave a Reply

 
