Project // LULEÅ

Har nyss varit istan med Mackan! Sprang snabbt förbi jobbet skulle be Petter hjälpa mig med 2 utskrivter men han va ej där.. Stack och köpte ett litet Survival Kit! För min Luleå-resa.. Det är ju istid där så jag va tvunget att köpa 1 sak som kallas mössa som ajg ALDRIG använder, tror inte jag ägt en på 20 år.. Sen ett underställ!! heeelt sjukt .. Prova allt när jag kom hem.. ser ut som en riktigt inbrottstjuv!! take a look!!

~ by Chris on January 2, 2008.

One Response to “Project // LULEÅ”

  1. Haha inbrottstjuv var det ja!! ;D hihi.men jag är så sjukt kass på betapet..måste träna lite till först ;PNu tar jag och länkar dig från min blogg för jag har inte gjort det tidigare, fy på mig! ;P

Leave a Reply

 
