Operation Luleå!!

Åker upp till Luleå Imorgonbitti till Josefine!!
Får se om jag återvänder. Kanske fryser ihjäl..
Även Bokat min biljett till Puerto Rico idag.. Åker den 16e och stannar där 10 dagar..
Bild från där jag ska bo.. Tvinga med mig arbetskamrat Olle! Så det kommer bli skitkul=) Vi bor hos karl som fortf jobbar där nere..

Hahaha såg nyss ett klipp i Wysteriias blogg.. Sötaste jag sett…

Skrev ut mina två bilder som jag ska ha som tavlor här hemma.. Bilderna är ganska röda på denna bilden för jag tog den i mörker.. Hur bilderna är ser ni längre ner i bloggen..

Orkar ej blogga mer nu… Mera den 13e när jag kommer hem från Luleå..

~ by Chris on January 3, 2008.

2 Responses to “Operation Luleå!!”

  1. ha så kul hos Josefin! 😀

  2. men fusk! Jag vill också till Puerto Rico =)Ha det så skoj nu!

Leave a Reply

 
