Back Home..

Då va man hemma igen från Luleå.. Åkte dit i Fredags full utrustad med underställ och mössa!
Tog lite bilder från flyget precis innan landning..

Ofcourse att Josefines bil inte startade jjust när hon skulle hämta upp mig så lilla Chris stod där i shocktillstånd och frös ihjäl..

Blev positivt Överaskad.. Mysig stad.. Sjöarna va täckta av is folk som åkte skridsko pch massa snö.. Den snön som vi saknar här på vintrarna..

Fick träffa Pelle svanslös som va Veckans Modell. Hahah Fyfan varje gång kameran kom fram så posera han.. Så jävla söt..


Attackera Josefin lite då och då också..

På Lördagen fick jag träffa hennes Familj. Så vi körde upp till Kalix som va 10 Mil Ännu högre upp! KAAAAALLLT!!!

Hälsade lite snabbt sen tog vi en runda till Happaranda.. ÄNNU högre upp.. Och fyfan säger jag bara!!!! 13 MINUSGRADER I BLÅST!!!!
Vi sprang MAX 50 meter från bil till buteikerna och jag börja nästan gråta så kallt det var.. huden sprack!!!!

Efter Ikea så körde vi över gränsen till Finland..

För Josefine ville att jag skulle prova en speciell sorts korv som de har i finland.. Har fan glömt vad den hette, men gissar på Visu-karavara eller nåt sånt.. Förberedde mig hela resan att dokumentera denna korv men se vad som hände…..

Den va så god så jag glömde ta bild på den.. DAMIT!!!!

Vi körde tillbaka till Josefines föräldrar.
Vi åt Kärlknöl! Det ni!!! Ni vet säkert inte ens vad där är…
ÄLG!!!! Och det var väldigt gottt… Josefines lillasyster va riktigt go.. tävla med henne och kasta flygplan som vi då själv gjort, medans Josefine låg på golvet och fick ryggen omskött av hennes Mamma..
Satt där ett bra tag sen körde vi hem! JAG körde hem! I en ford!!! Uppe i Norrland!!
Fick prova massa skumma saker där uppe.. Som PALT!!! FÖÖÖJ FAEN!!! Inte äckligt men så jävla mäktigt.. Dog efter första!!!
Skulle få äta renskav också men det blev aldrig av.. Tyvärr..

Idag Flög jag hem… Kändes jobbigt.. Mycket jobbigt.. Helvetes jobbigt..

Pratat en del med vänner.. Känns bra för en gång skull att prata ut, ananrs så är det alltid mig alla kommer till när de har problem.. alla vänners psykolog och iom det så brukar jag alltid va min egen..
Men snackat mycket idag och uppskattar det…

~ by Chris on January 10, 2008.

4 Responses to “Back Home..”

  1. Välkommen hem vännen!

  2. låter iaf som man skulle ta sig upp där någongång bara för att se hur allt är 😀

  3. Jag har väl inte så mycket dialekt? ;P

  4. Vilken gullig kissekatt!

Leave a Reply

 
