2008 Börjar Nu!!

Idag vakna jag som en ny människa!! Har fått en del lösa pusselbitar på plats!! ( den största biten sattes nyss ) Har insett en del nu.. Och det var som jag trodde! Men det känns ok!! Ni vänner vet vad jag menar! You know me right!! haha..

Har en del plåtningar efter Puerto Rico resan. Det blir skitkul! Fick även en ny plåtning med en Manlig Model från Danmark! Funderar på att göra plåtningen med honom samtidigt som jag tänkt plåta Mikael Svensson .. Har fått sponsorer av ett fint klädesmärke merom det kommer sen..

Mikael skrev till mig och va lite ledsen i ögat för han tänkt komma nu när jag är bortrest men kunde tänka sig komma i början av Februari..

Idag ska jag kolla om jag kan få igång min bil ( batteriet är för dåligt ) Så jag kan byta det.. Sen drar jag till Gallerix och köper Ramarna till mina två tavlor jag skrivit ut.. mina egobilder haha..

Snackar jst nu med Emily.. Hon kanske kommer med pojkn och hälsar på inom en snar framtid.. ska bli kul att träffa henne! men dn har vi hört förr.. haha. * piiiiik *

~ by Chris on January 11, 2008.

One Response to “2008 Börjar Nu!!”

  1. Kul att du ska ut och resa! SKönt att komma iväg till lite ljus och värme!

Leave a Reply

 
