Ego ego ego

Gjorde allt som va planerat.. plus lite till..
Bilen Starta inte! Fick gå in i butiken under mig och fråga Aram om jag fick låna hans bil för att starta min..
Starta biljäveln och körde till Batteribolaget.. Körde lite busigt, råka ha en skiva på med massa techno/trancelåtar.. Köpte ett nytt batteri för 810 :- Suuuurt!! nu när jag ska resa..
Efter det skulle jag bara hem och byta det men tänkte köra förbi gallerix och köpa ramarna!
Kom till mobilia och inte förens då kom jag på att jag inte hade mitt kort med mig..
Samtidigt messa mackan och fråga om jag skulle med Honom och Anja och käka.. Visst sa jag..
Körde snabbt hem och bytte batteriet, hämta mitt kort sen kom de och hämta mig..

Det blev Nova Lund först! Köpte mina ramar sen drog vi till Ramona för att käka!
Men det blev gourmetpizza på stället bredvid istället, Fellini..

Sen blev det det där dance programmet som starta idag på tv.. sen blev det film.. Minns inte titeln men den va väl ok..

Macan körde hem mig och jag börja direkt sätta in bilderna i Ramarna jag köpt..
Blev inte jättenöjd. Tror jag vill beskära bilderna lite.. men orkar ej nu..


Imorgon blir det gymet kl 09.00 .. Efter det blir det in på jobb och dra ut olle för att köpa present till jojje som vi ska till på kvällen.. Han fyller år.. Ska även hitta en speciell dockningstation till min ipod som vi ska ha till Puerto Rico resan..
Sen följer olle med mig hem och byter om för han bor långt åt skogen, vi ska va hos jojje 19.00..

By The Way!!!!

Den som skulle få för sig att köpa denna till mig.. Jag lovar ch svär att jag INTE blir arg!!

~ by Chris on January 11, 2008.

One Response to “Ego ego ego”

  1. Fan gymmet kl 9 det är hurtigt! 😀

Leave a Reply

 
