Build It!!

Vakna 09.00 heeelt borta *skratt* Mackan ringde.. vart är duu?? obs!! skulle va på Gymet nu..
Klädde på mig och körde till gymet.. Kan säga så här att det är tufft att träna när kroppen inte vaknat än.. Men det gick bra efter en timme! Körde lite random idag.. Mest Armar och Bröst..

Stod en skitstor man bredvid mig vid fria vikterna. tror hans armar va 3 ggr större.. Han körde på de tyngsta hantlarna.. Ställde mig bredvid honom titta på honom lite kaxigt och sa : Får jag gå imellan?? HAHAHAHA Han va cool.. han log inte ens.. Han ba: Visst!! Han flytta på sig!! Jag gick fram.. Tog grepp om hantlarna.. HHHHHHGGGGGGG!!!!!!! IIIGGGGHHHHH!!! Så där ja!! Tack så mycket!! Sen börja Mannen asgarva… Jag rubba dem kanske 2 cm från ställningen..

Efter han lugnat sig så kolla jag på hans armar och sen kolla på mina!! Lugnt sa jag!! Ge mig 2 veckor!! Så börja han skratta igen.. Asball.. va ca 40 bast..

Mackan stack redan efter 20min.. Så jag stanna kvar.. ca 2 timmar.. Sen gick jag iväg och köpte dockningstationen till min Ipod..
Sen en runda förbi jobb och snacka med grabbarna och Hanna.. Sen körde jag hem..

Nu ska jag städa sen kl 15 hämtar jag olle.. Sen blir det fest!!

Hörde en skitbra låt på gymet!! här kommer den.. Puss på er..

Förresten.. om ni har några coola Eurotechno låtar så kan ni inte skicka lite till mig?

~ by Chris on January 12, 2008.

Leave a Reply

 
