I Am Legend

Somna i soffan till BeeMovie vaknade vid 11 imorse och bara tog det lugnt.. det är inte förän imorgon jag har att göra..

Lucas ringde vi hade bestämt att vi skulle se I Am Legend ( Will Smith´s Nya )
Hämta honom efter jobb och sen körde vi hem till hans Familj för jag skulle kolla på hans resväska som jag skulle låna till Puerto Rico.
Teresa ( Lucas Mamma ) Bjöd oss på middag.. va nån gryta, jättegott va det..
Käkade snacka lite skit sen körde vi hem till mig..
Köpte lite tilltugg i butiken sen blev det film..
Jag gilla filmen men va besviken på slutet!!
Vi börj snacka om gamla minnen som vi alltid gör.. och vi kom fram till en låt vi lyssna på när jag gick i 8an elller 9an.. Speciell låt men jävligt bra tycker jag.. Vi sjöng alltid denna högt som fan haha… Tänkte länka den från youtube men det fanna bara skumma videos..

Körde hem Lucas sen nu yrar jag bara runt på nätet..
Imorgon har jag fullt upp.. Jag ska:

Tvätta kl 11.00
Köpa lite småsaker till resan
Klippa mig
Äta middag hos mamma
Hämta mitt pass

Sen kommer Olle för han sover här, sen drar vi till tåget morgon bitti.. Vi flyger från Köpenhamn.

~ by Chris on January 14, 2008.

Leave a Reply

 
