Still Here.. And I Love It

Hej..

kommer va kortfattad for det ar fett mobbat att plobba gçpa semestern..
Har det underbart.. Det ar varmt, jaavligt varmt och jag ar roooood!!!

Gjort massa roliga saker med olle & anfi ganget… Lart kanna nya manniskor, och jag har verkligen saknat livet har.. inga bekymmer, bara leva for stunden…

har tagit sjukt fina bilder har.. kommer komma en stooor bloggning nar jag kommer hem..
har best´amt mig for att ta tag i spanskan nar jag kommer hem.. alskar det spraket..

nu drar olle i mig.. vi ska ut och ta en ol med folket.. ha det fint… keerleeeek

~ by Chris on January 19, 2008.

Leave a Reply

 
