Vaaarmt!!!

klockan ar halv 12 och jag kan knappt andas.. vi ska till atlantico kl 13 och shoppa lite.. Har en del saker jag vill handla har..

Har det fortf sjitbra,, vi var i Las Palomas och San Agustin igar och kolla lite affarer, men spara mig till idag for de har stor rea po allting..

sà jag passa pa att lasa mina mail i skuggan nan timme..
Ska va har 5 dagar till.. Helt underbart.. Ska kora upp i bergen och plata imorgon..

Idag ska jag traffa marie som jobbar pa Startour och ska ut och dricka lite med Henne och hennes tvà kompisar.. Synd jag inte foljde med Cissi efter min fodelsedag men efterklok ar man alltid..

Mackan aker till teneriffa med sin fru imorgon.. skont for dem att ockà komma till varmen.. synd vi inte hamna pa samma o..

Langtar till Gymet, ar sjukt peppad att borja.. skulle igentligen borja efter nyar men kom annat i vagen..

Nej nu kallar solen… Har fatt massa farg men lyckades fan branna mig lite pa nasan haha..
But still lookin good!! i think . haaa

~ by Chris on January 21, 2008.

One Response to “Vaaarmt!!!”

  1. fan va nice med massa solsken! 😀

Leave a Reply

 
