R.I.P Mormor

Vaknade i Puerto Rico igår.. ( mer om resan kommer snart ) Mamma ringde mig.. lät jättekonstig i telefonen.. hon sa att hon skulle ringa när jag kommit hem ( vid midnatt ) fick en obehaglig känsla i kroppen…

Vi tog ett sista besok på stranden och spela beach volleyboll.. sen var det hem och duscha sen köra till flygplatsen..
5½ timmes flyg oh jag hade jäääätteont i huvudet.. tabletter hjälpte ej.. det var ett enormt tryck i huvudet.. kunde inte sova på hela resan och hade sjukt ont i huvudet..

Kom hem runt midnatt. och Mamma ringer som hon sagt..
Hon börja gråta direkt..
Nej!! Tänkte jag.. det måste varit nåt med Mormor.. Hon har åkt in på sjukhus..
Nej Chris!! Hon gick bort imorse… Mamma bara grät och grät.. jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Min älskade mormor har gått bort.. Och att se min mamma helt förstörd gör så fruktansvärt ont..

Men det värsta är att vetA att hon varje gång jag pratat med henne så har hon sagt att jag ska hitta min rätta.. gifta mig och få barn innan hon går bort!! det va hennes största önskan..
Och jag vet hur mycket detta betydde för henne..

Och jag trodde jag hittade det jag sökt.. Och jag sa det till Mormor.. hon blev lycklig för det va först ggn hon hört mig säga att jag verkligen vill ta de big step med denna människa..
På Julafton kunde hon inte sluta prata om ” henne ” hon ville veta allt.. hur är hon, gör hon mig lycklig, hur ser hon ut.. hon måste träffa henne osv.. “Va inte orolig mormor.. det kommer du..
Du kommer se mina barn och du kommer få pussa på min fru”

Nej Chris! Åter igen.. Hon är borta… Och hon fick inte sin största önskan uppfylld..
Jag är fortf i shock.. Tårarna rinner.. Det gör så ont..
Och sen ska allt komme på en gång..
Jag är så orolig för mamma!! hon va så nära mormor och hon vet heller inte vart hon ska ta vägen och det värsta jag vet är att se / höra henne gråta.. för jag blir så hjälplös.. inget jag säger hjälper…

Jag älskar dig mormor!!!
Känns som jag svikit dig..
Du tjata på mig hela tiden att jag skulle komma förbi och äta mat..
Jag tog mig aldrig tid..
Jag skäms!

Fan va ont detta gör… pallar fan inte detta.. inte nu…

~ by Chris on January 26, 2008.

2 Responses to “R.I.P Mormor”

  1. Nej!! Usch vad ledsen jag blir! Det gör så ont när någon vi älskar går bort. Ta hand om dig och din mamma – ni behöver varandra nu. Kram!

  2. nej va trist :/ *skickar en massa kramar*

Leave a Reply

 
