Not Easy

Idag har jag inte gjort mycket… sov dåligt.. inte alls förvånad tanke på hur hemkomsten har varit..
Vill tacka alla Vänner för ert stöd, tackalla ni som hört av sig. Har även blivit förvånad att vissa jag knappt känner har hört av sig.. Tack så jättemycket..

Besökte Mamma idag.. Dörren öppnades med svullna ögon, Hon har gråtit hela natten.. Tack till Lee som är med henne hela tiden..
Vi satte oss i köket.. Kämpa för att inte börja gråta.. Så fort mamma titta på mig så börja hon gråta.. Och sa att det gjorde så ont.. ” hon ville se dig gifta dig och få sitt barnbarn” det gjorde så ont att höra jag börja gråta.. Jag ville verkligen att mormor skulle uppleva det.. fan.. helvete.. varför??!!

När jag kom hem så va jag tvungen att göra nåt. jag måste tänka på annat.. detta käkar upp mig..
Snackade med Cariel och Vivece.. De va de första jag prata med efter jag fått reda på att mormor gått bort.. Tack båda.. Cariel.. dig känner jag inte så bra men tack för ditt stöd.. Och Vivece. Du är en av mina närmsta, önskar du bodde närmre men i sommar så ses vi.. Norge är inte såå långt bort.. vi har sagt 2008 och det håller vi.. Kram på dig..

My dear Friend Viv Till vänster..

La in alla bilder från Puerto Rico. Lekte lite med 2 stycken..
Har ingen erfarenhet av sådana bilder men här kommer två.. Be gentle.


Mer bilder kommer sen.. Jag fyllde 4 gb bilder

~ by Chris on January 27, 2008.

Leave a Reply

 
