Our World

Dagen har varit riktigt lång idag.. Börja 09.30 och jobbade enda till 22.45 Olle skulle hålla kurs och jag och Christian hjälpte till.. Kursen gick rikigt bra och de 15 kunderna va jättenöjda med den..

Skulle kolla film med Marie idag, men det blev försent och hon börja tjura fast jag redan igår sa att jag kanske inte kommer hinna..
Messa lite med Natalie som jag planerat plåtning med 20 ggr nu, men ingen av oss har fått tummen ur *cencur*.. Har bestämt att vi ska träffas nästa vecka och snacka lite.. Planera lite..
Ont om bra modeller i detta området. Tur det finns några..
En modell från malmö hörde av sig igår och fråga om vi skulle jobba ihop.. Hon verkar duktig så det kan bli en bra plåtning. Men vet inte vad än..

Mackan och Anja kom hem från teneriffa idag.. Han ringde och beklaga min mormors bortgång.. Tack!! Tackar Anja också för det fina messet..

Snackar lite med Albana och Angelica.. Skickar lite låtar fram o tillbaka..
Måste lägga mig snart helt död.. Kram på er

Dagens humör: Ledsen
Dagens mående: Har inte kännt efter. har jobbat som fan hela dagen, 13-timmar
Dagens borde: Städa, Göra klart fler Puerto Rico Bilder
Dagens klädsel: Replayjeans, Tshirt, Sverige dressjacka .. jag vet ..
Dagens planer: Hade inga.. jobb hela dagen
Dagens materiella vill ha: Ett L Objektiv
Dagens längtan: Fortfarande Att mamma ska må bättre
Dagens fundering: Is it worth it??
Dagens beroende: Baguetter
Dagens tidning: Metro
Dagens låt: Burhan G – Our World

~ by Chris on January 29, 2008.

Leave a Reply

 
