You & Me

Vaknade halft förlamad imorse. Va tvungen att ringa steven och sjuka mig!! men Christian hoppa in för mig.. Det har släppt nu men har ont..
Legat hemma hela dagen.. Fan skulle städa men det gick inte..
Men imorgon måste jag jobba.. Och Fredag är det start för Gymet på allvar!

Har inte haft chansen pga av mina resor.. sen är man kom hem så åkte mackan och anja..
Men nu är dom hemma sen blir det allvar!!

Fan kl är 22.30 och jag som planera lägga mig tidigt..
känns som jag inte fått nåt gjort i huvudtaget sen jag kom hem..
Men skulle kanske ha fest på lördag så då är det hela lördagen till städning och tvättning..

Har deppat över Mormor igen.. Mamma ringde och fråga om jag skulle med och titta på mormor en sista gång. Jag kunde inte.. för jag vet att jag bryter ihop.. Och det blir ännu värre för Mamma.. Hon förstod mig och sa att jag skulle behålla minnet av henne från Julafton..

Fan va jag saknar henne!! tänker på henne hela tiden.. försöker dölja det framför vänner och arbetskamrater.. Tänker på hennes önskan hela tiden.. det gör ont att jag inte kunde göra henne lycklig..
Men du vakar över mig när jag väl gör det?? det gör du va??
Älskar dig mormor….

Jag är livrädd för begravningen.. Mamma kommer aldrig klara av det.. JAG kommer inte göra det heller.. Se kistan .. det kommer inte gå… Att jag bryter ihop skiter jag i.. men fan att se mamma göra det.. fan!!

Nej nu ska jag lägga mig… varit en skitdag.. Tack för ni som hört av er idag!! Betyder mycket för mig..

En av mina första bilder jag gjorde i photoshop

~ by Chris on January 30, 2008.

One Response to “You & Me”

  1. O tyvärr så saknar jag väldigt mycket tålamod ;P

Leave a Reply

 
